Bay : educatian stuf at Kumasi - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Phia Oostenbach - WaarBenJij.nu Bay : educatian stuf at Kumasi - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Phia Oostenbach - WaarBenJij.nu

Bay : educatian stuf at Kumasi

Door: Afia

Blijf op de hoogte en volg Phia

15 Oktober 2012 | Ghana, Kumasi

Maandag 15 oktober, op weg naar Kumasi. De grote stad dicht bij Obuasi. Wij gaan op zoek naar computers en een printer. Dit is onder handelen met de eigenaar en kijken welke deal je kunt maken. Ik laat de eerste gesprekken over aan FFr Emmanuel. Daarna probeer ik ook een speciale prijs af te dingen. Dit lukt in ieder geval voor de 3 computers en al het onderwijs materiaal wat we willen kopen. Het kost ons veel tijd om e.e.a uit te zoeken. Emmanuel besluit dat we in de buurt van Kumasi overnachten bij een andere priester. Zodat we de volgende dag weer onze andere spullen kunnen kopen. Dit is een prima idee.Want het kost echt veel tijd om alles goed uit te zoeken en een deal te sluiten.

• 22 Oktober 2012 - 05:10

Henk:

Geduld is een fantastische deugd ! Veel succes verder de komende week

Liefs Henk

• 22 Oktober 2012 - 08:18

Henny:

Hoi Phia,
    Wat een energie heb je fantastisch!!!
    Zoveel uitzoeken zoveel doen, geweldig!!!
    Ik hoop dat je tijd hebt om te genieten van Afrika!!!
    Veel groeten, Henny.

• 22 Oktober 2012 - 08:39

Monique:

Hoi phia ,
    Goed werk en goed gehandeld, ik hoop dat de school er lang mee kan werken in het onderwijs zodat ook vóór die kids de wereld meer bereikbaar wordt.
    Liefs
    Monique u.

• 22 Oktober 2012 - 19:47

Tiny Van Meurs:

Hoi Phia,
    Ik heb grote bewondering voor wat je allemaal doet.
    "Werk ze" ! Geniet... en nog veel succes !
    Groetjes en liefs
    Tiny en familie