inkopen doen te Kumasi vr St Thomas - Reisverslag uit Obuasi, Ghana van Phia Oostenbach - WaarBenJij.nu inkopen doen te Kumasi vr St Thomas - Reisverslag uit Obuasi, Ghana van Phia Oostenbach - WaarBenJij.nu

inkopen doen te Kumasi vr St Thomas

Door: phia

Blijf op de hoogte en volg Phia

31 Oktober 2015 | Ghana, Obuasi

Na veel navragen en overleg heeft father Emmanuel uiteindelijk een goede deal kunnen sluiten zodat we 6 computers met scherm konden kopen voor JHS en PS school St Thomas. Ook weer twee Internet abonnementen geregeld voor een jaar en verschillende schrijfmaterialen en crea materialen gekocht. De volgende dag alle spullen naar school gebracht. De computers waren nog niet allemaal geïnstalleerd we moesten die avond terug rijden naar Obuasi en het was al donker Er kwam een monteur Isaac,met de bus vanuit Kumasi , naar de scholen om de andere computers te installeren
Uiteindelijk heeft hij alle computers gecontroleerd en daar waar nodig gerepareerd. Om vijf uur kon Isaac, de monteur weer richting Kumasi vertrekken. Zo'n tocht met de bus duurt ongeveer twee uur als er veel verkeer / file is onderweg. De stichting Afia heeft de kosten voor de bus betaald en een extra fooi gegeven voor al het werk dat hij vandaag gedaan heeft ook de IT leerkrachten konden hem van alles vragen , hij was zeer kundig en handig. Moe maar voldaan reden ook wij rond half zes naar huis.

• 31 Oktober 2015 - 12:08

Henk:

Het doet me goed te horen dat jullie na al die perikelen toch nog - zij het moe - voldaan konden zijn ! Nogmaals mijn bewondering voor het geduld en de volharding van onze Stichting Afia voorzitster Phia en lid Father Emmanuel !

Veel succes de laatste week.
    Henk (pm)

• 31 Oktober 2015 - 12:49

Henny:

Geweldig wat er weer allemaal gebeurd is!!
    Succes nog!! Groetjes Henny

• 31 Oktober 2015 - 14:30

Tiny Van Meurs:

Ik bewonder je ,Phia !
    Heel veel groetjes van Tiny en familie

• 31 Oktober 2015 - 21:46

Nicole:

Phia, wat een geweldig werk verricht je daar in Ghana. Groetjes van ons allemaal