Internet....... - Reisverslag uit Obuasi, Ghana van Phia Oostenbach - WaarBenJij.nu Internet....... - Reisverslag uit Obuasi, Ghana van Phia Oostenbach - WaarBenJij.nu

Internet.......

Door: phia

Blijf op de hoogte en volg Phia

21 Oktober 2013 | Ghana, Obuasi

Het is vaak een probleem om internet /connectie te krijgen. Dan werkt het modem wel en dan weer niet ........Dit is echt een groot probleem hier. Je kunt nog niet echt vertrouwen op Vodafone en MTN!............ Wat zijn wij toch verwend met onze verbindingen thuis! Bijna altijd hebben we verbinding ....hier moet er nog veel veranderen.

• 25 Oktober 2013 - 12:50

Brigitte:

Troost je lieve juf....
    Hier bij ons in het luxe en verwende Westen
    werkt het digitale en electronische systeem ook niet altijd optimaal,
    denk bijv. aan onze schoolserver.......
    De kids uit de ADL vonden jouw foto's net prachtig en 'sjattig' (Cécile) om te zien,
    zij zijn ook benieuwd naar je verhalen en 'missen je!'
    Lieve groeten XXX

• 27 Oktober 2013 - 08:16

Monique:

Hoi Phia
    Zo te lezen is het voor jou keihard werken om alles geregeld te krijgen en alle spullen op de juiste plek te bezorgen.
    Uit jouw verhalen blijkt duidelijk hoe groot de noodzaak is, dat we meer donaties moeten ontvangen voor de Stchting. Geniet van je laatste dagen!!! Tot gauw. Liefs Monique