Tropische regenbui in Accra - Reisverslag uit Accra, Ghana van Phia Oostenbach - WaarBenJij.nu Tropische regenbui in Accra - Reisverslag uit Accra, Ghana van Phia Oostenbach - WaarBenJij.nu

Tropische regenbui in Accra

Door: Afia

Blijf op de hoogte en volg Phia

19 Oktober 2012 | Ghana, Accra

12.30 uur; Het begint te regenen en steeds harder en harder.Ramen snel dichtdraaien maar je bent binnen 1 seconde nat. Ondertussen begint het water in de auto te lopen. Tjonge jonge steeds harder en harder dit is dus een tropische regenbui.De straten zien er binnen 10 minute als een kleine rivier uit. Modder , stenen alles sleurt de regen mee.
Het wordt steeds heter in de auto....Gelukkig zijn we dicht bij huis.Paraplu op en rennen..... maar ik wordt klets nat, mijn slipper blijft in het water/modder steken.
Bakken worden buiten gezet om het regenwater op te vangen. Want hier in Ghana moet je water kopen om te drinken, koken en te wassen.Uiteindelijk begint het te onweren en waaien. De regen stopt maar niet!
De plannen voor vandaag vallen dan ook echt in het water!

• 20 Oktober 2012 - 14:29

Henk:

Denk maar zo lieve Phia : " Na regen komt zonneschijn " , nietwaar ? Liefs Henk

• 22 Oktober 2012 - 14:37

Vso 1:

lieve juf phia, wat een mooie foto's. het is wel erg daar met de regen. we vinden het heel leuk om jouw site te bekijken. waren de kinderen blij met de blokken, telraam, magneetbord, mozaiek en de posters.
    we missen je. kom je snel weer terug?
    mis je ons ook een beetje?
    blijf aub de reisverslagen schrijven en foto's maken dan kijken wij vanuit kerkrade mee.

dikke kussen van ons allemaal en nog veel plezier

• 25 Oktober 2012 - 00:18

Bertha:

Hallo Phia,

Wat heb je weer veel gedaan en wat ben je weer op veel plaatsen geweest.
    Ik hoop dat je met een voldaan gevoel terug komt.
    Ik wens je dan ook een goede reis terug.

Groetjes Bertha en tot ziens!