Mijn tweede reis - Reisverslag uit Obuasi, Ghana van Phia Oostenbach - WaarBenJij.nu Mijn tweede reis - Reisverslag uit Obuasi, Ghana van Phia Oostenbach - WaarBenJij.nu

Mijn tweede reis

Door: PhiainGhana

Blijf op de hoogte en volg Phia

27 Augustus 2011 | Ghana, Obuasi

Eenmaal terug uit Ghana vatte ik het plan op om een stichting op te richten om mijn hulp aan de scholen in een professioneel kader te zetten. In de afgelopen maanden zijn mijn ideeën steeds beter omlijnd geworden. En met hulp van lieve vrienden heb ik ook steeds meer de vorm kunnen vinden die bij de oorspronkelijke doelstellingen past.

Na de formele weg bij de notaris, inschrijving bij de kamer van koophandel en – meer praktisch – het opzetten van deze website, zal mijn wens in vervulling gaan:Op 1 juli 2011 was de stichting Afia een feit en de website www.schoolinobuasi.nl gaat online! Het is de bedoeling dat ik via www.schoolinobuasi.nl en via de facebook pagina School in Obuasi nl betrokkenen en geïnteresseerden informeer over lopende projecten, plannen en voortgang.

Vrijdag 7 oktober 2011 vertrek ik voor de tweede keer naar Ghana. Ik hoop dan samen met mijn Ghanese collega materialen te kopen voor de scholen. Ik wil dan ook graag een aantal dagen meedraaien op de beide scholen zodat ik meer ga begrijpen van de manier waarop het onderwijs daar werkt. Mijn verblijf onder de Ghanese mensen zal hopelijk wederom boeiend, verrijkend en leerzaam zijn.

De komende tijd zal ik hier verslag blijven doen van voortgang en nieuwe plannen.

Mijn website is klaar. www.schoolinobuasi.nl
De stichting Afia is een feit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Phia

Actief sinds 30 Mei 2010
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 59986

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2017 - 30 November 2017

Afia&You heeft een droom!

14 Oktober 2015 - 05 November 2015

Foundation Afia supports young people

08 Oktober 2014 - 30 Oktober 2014

Stichting Afiia: Nieuwe wegen bewandelen in Ghana!

09 Oktober 2013 - 31 Oktober 2013

Ghana 2013, een nieuwe uitdaging

03 Oktober 2012 - 25 Oktober 2012

Ghana here I come again!

07 Oktober 2011 - 28 Oktober 2011

Mijn tweede reis

Landen bezocht: